Rutiner

Nu har man kommit in i rutinerna igen, det känns skönt.
 
Kim har börjat Förskolan, så när jag är ledig åker han buss från hemmet till skolan och från skolan till hemmet. 
Han blev stor snabbt:P
 
Linnea har börjat sitt nya dagis och barnen trivs jättebra i Vadstena :)
 
 
Och jag ska gå på en avdelning nu istället för poolen. 
 
Så ska jobba till Januari sen går jag hem på mammaledighet:) Ska bli skönt att äntligen få njuta av denna tid som trebarnsmamma:) 
 
Dagarna går fort. 
 
Idag efter jobbet så åkte vi in till Linköping för att köpa Höstskor till barnen och jag köpte större kläder till mig. 
 
 
 
Och större kläder till mig. Fick köpa M i tröjor för S kommer jag inte komma i med min mage sen. Vill ju ha bekväma kläder när man är gravid:) 
 
Imorgon är jag ledig så då ska vi vänta på att kim ska med bussen till skolan, sen ska jag och linnea in till mjölby.....
 
 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback