Sjuk

Jag har varit hemma Lördag o söndag för jag har varit så himla förkyld, slem och host. Så får hoppas att det ger med sig snart. Imorgon ska jag jobba!! Det har blivit lite bättre. Men bättre att vara hemma två dagar så man får vila så kanske det försvinner fortare med. sjukförloppet blir ju ännu längre om man jobbar hela tiden. 
 
Nu har peter kommit rätt så långt med amazonen men är ju en del kvar med. 
 
 
I fredags var jag och barnen ute med Alfons lite :) 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon är det jobb och dagis. Då dem ska gå lite längre varje dag är det bestämt. 
 
Varit några trista dagar nu. vill att solen ska titta fram som den gjorde i fredags, man får lite mer energi då! 
Kvällar och nätter har varit fruktansvärt när man är förkyld och hostar, man vill bara in med handen i halsen och klia, emn det går ju inte :P 
 
Hoppas det blir vår snart!! 
 
Nästa helg är det mycket kalas, det är kalas för towe och sedan på söndag så ska kim på kalas hos en kompis som heter elliot. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback