Ropa av glädje:P

Fick ett bra telefonsamtal av min chef på jobbet att jag kommer bli inkomventerad alltså fastanställd i vadstena kommun den 13juli på 85% så kommer gå i poolen tills det dyker upp annonser på avdelningarna så jag kan söka dem :) Men gött med fast jobb så hänanefter kommer jag få längre semster:) 
 
Nu har ett mål gått i uppfyllelse och det var det här målet jag ville ha innan vi hade tanke på att skaffa ett barn till. Men först ska vi leta hus så barnen får var sitt rum :) Och en stor trädgård att springa i :) 
Vi får se när det dyker upp något bra under året :) 
Vill inte sitta instängd i denna lägenhetnen längre, standarden är så kass och fastighetsbolaget fixar inget som går sönder, eller jo med lite eltejp sen är det bra, då håller det i 50 år till. Och dem höjer hyran varje år fast dem gör inte ett skit på huset :( Så snart kommer det en höjning till på 3-400. Nu vill vi ut på landet!! 
Ibland blir man lite depp på denna livssituationen att bo i lägenhet. Hatar det rent ut sagt!! 
 
Idag har jag jobbat 7-14.45 sen så hämtade jag barnen på dagis, sen vidare till BVC för Linneas 4-årskontroll. Allt var bra bara att hon inte kunde koncentrera sig på hörseltetstet så ska tillbaka nästa fredag igen o kolla. 
 
Snart ska jag göra pannkakor för barnen ville ha det ikväll. Imorgon är det jobb 10.00-16.00 
Jobbar mån-fredag men sen är jag ledig helgen igen :) Gött att vara månadsanställd i poolen för då slipper jag jobba så många helger, innan när jag var vanlig timvikarie så blev det att man var ledig 1-2 dagar i veckan och sedan jobbade helgen. Men man kämpar ju och sliter för att man vill nå sina mål och få en fast anställning så fprt som möjligt!! 
 
Och det har jag ju lyckats bra med :) 
 
 
 
 
 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback