Vab

Vabbar för Linnea idag, hon fick feber igårkväll 39,5 så det var bara att ligga i hennes säng inatt, så hon har fått vätska och Alvedon under natten. Imorse hade hon 39,2.
Så idag är jag hemma, imorgon ska Peter vara hemma med knoddarna så då ska jag jobba. Jobbar delat imorgon och fredag 7-17,00 då är peter hemma med för han är ledig då. Sen nästa vecka hoppas vi på att sjukdomarna inte kommer hit på ett tag för nu har både kim och Linnea varit sjuka. Blivit myket nu ett tag! 
 
 
Så idag tar vi det lugnt! Gör inte mer än vad vi måste, det är skönt att ha sådana dagar ibland!! 
 
Har inte smällt att jag blir fast anställd i juli:) Så jag och peter kan planera lite för framtiden :P Då är både jag och peter fastanställda, han blev ju fastanställd på tibnor och jag i vadstena :) Kan inte bli bättre!! :P
 
 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback