livet..

det har hänt rätt så mycket under den här tiden.
* flyttade till hus i april. Hade lägenheten kvar till 30juni så vi var tvungna att måla och sedan hyrde vi flyttstäd:-)
så efter 19juni lämnade vi in nyckeln och sa hejdå på riktigt till lägenheten :-)
befriande!

*Blev fastanställd i Vadstena kommun den 1 juli:-) så nu blor dem intresserad av med mig:-)

* Fick det efterlängtade pusslet på graviditetstest:-D överlyckliga är vi!
Denna gången kan man verkligen njuta av sin mammaledighet och behöver inte bekymra sig över jobb när mammaledigheten är slut sen!

* Barnen slutar dagis och börjar till hösten i Vadstena:-) Kim skolan o linnea dagis:-) så Kim ska åka skolskjuts när jag är ledig från jobbet.:-)

Peter har 6 v semester
jag får min första semester på 4 år så har 2 v semester 4augusti-19augusti:-D

Dagarna rullar på fix i huset,trädgård,badande och mycket bus.

idag blev det att jobba natten, en kollega ville byta så hon jobbar åt mig på måndag istället.

Imorgon blir det Askersund med familjen. vi ska åka i Amazonen oxh kolla på cruisingen:-D


Alfons har hunnit bli 1,5 år :-)
Fritz 2,5 år.

Peter ska bli farbror med:-) kul:-)

var på Ikea idag köpte byrå och nattduksbord. vi har beställt en ny säng så den får vi hem v.33 kontinentalsäng 210*210 så nu slipper vi trängas:-)

2014 fira jag och Peter 8 år ihop och 2 år som gifta<3



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback