hålla detta flytade??

Nu var det et tag sen jag skrev, ska försöka bli bättre på det och ska ändra min header med!! 
 
 Jag har lyckats att bli månadsanställd i poolen på jobbet så f.o.m. 1feb så får jag månadslön,semsterdagar(2 stycken per månad), och så får jag en hel månad med lasdagar varje månad.
 
Det tackar jag mitt kämpande och det hårda slitet för :) Är så glad. 
Så i sommar ska jag ha 2v semster:) Min första semster på 4år så  blir 5/8-18/8. Tror skolan börjar den 18e så ska ju vara med kim på hans första skoldag :)
Annars i sommar så ska jag jobba natt, tycker det är så skönt på sommaren och man är ledig mera  känns det som med. 
 
 
Idag jobbade jag 7-17.00 sen så åkte jag och hämtade barnen på dagis:) 
 
Barnen ska snart i säng och jag ska slappa framför tv:n med Alfons, blir lite kaffe tror jag. 
Peter jobbar kväll denna vecka så han kommer hem rätt så sent. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback