24/11-2011

Kom precis hem från jobbet. Gud så trött jag är och idag får jag sova länge då barnen får vara på dagis till 16.00 eftersom jag hade dem hemma igår:)

Imorgon jobbar man 7-12.00 sedan ska jag till veterinären med kalle vid 14.00... få se vad dem säger... Hoppas det går att fixa bara...
Annars så somnade barnen tidigt igår blev kvällsmat korvstroganoff och ris så hade det klart tills peter kom hem så vi kunde äta. Linnea var redan trött då eftersom hon inte hade sovit någon middag. Men hon höll sig vaken till halv sju med mycket om och men då kim sa att Linnea sov så då fick vi väcka henne igen för annars så tar hon det som en vilostund och sedan vaknar hon efter en timme eller två.. Men inatt så hade hon sovit hela natten:)
Ringde och väckte peter vid 04.50<3
Nu är det inte många dagar kvar tills vi drar till ullared och köper julklappar m.m. :P ska bli kul:P
Men föst ska vi ha kalas på söndag för peters släkt för Linnea,peter och fija:)
Ne nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon film så jag somnar så tiden går fort så jag kan hämta mina älsklingar<3
Älskar mina barn och min Peter<3
Dem betyder allt för mig<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback